Här hittar du svar på de vanligaste frågorna om våra produkter, leverans, betalningar och returer. Om du inte hittar svaret på din fråga är du alltid välkommen att kontakta oss.


1. Beställning och Produktinformation

Hur vet jag om en produkt är i lager?

Alla våra produkter uppdateras regelbundet med aktuell lagerstatus. Om en vara är slutsåld framgår det på produktsidan. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss.

Kan jag ändra eller avbryta min beställning?

Så länge din beställning inte har skickats kan vi hjälpa dig att göra ändringar. Kontakta oss omedelbart via e-post eller telefon.

Hur hittar jag rätt produkt för mitt behov?

Varje produkt har en detaljerad beskrivning. För ytterligare råd, kontakta vår kundtjänst.

Läs mer i vår: Produkt- och Prisinformationspolicy.


2. Leverans och Frakt

Vad kostar frakten?

  • Fri frakt: För beställningar över 499 SEK.
  • Fraktavgift för mindre beställningar: 59 SEK för beställningar under 499 SEK.

Hur lång är leveranstiden?

  • Hanteringstid: 1–2 arbetsdagar.
  • Leveranstid: 2–5 arbetsdagar.
  • Total leveranstid: 3–7 arbetsdagar.

Hur kan jag spåra min beställning?

När din order har skickats får du ett spårningsnummer via e-post för att följa din leverans. Kontakta oss om du behöver hjälp med att spåra ditt paket.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Om ett paket inte hämtas ut och returneras till oss debiteras en hanteringsavgift på 350 SEK.

Läs mer i vår: Leveranspolicy.


3. Returer och Återbetalningar

Hur returnerar jag en produkt?

Kontakta oss via e-post för att initiera en retur och du har rätten att begära en retur inom 30 dagar. Vi skickar en returfraktetikett och ger dig instruktioner. Observera att returkostnaden är 99 SEK.

Hur lång tid tar det att få en återbetalning?

När vi har mottagit och godkänt din retur behandlas återbetalningen inom 10–15 arbetsdagar.

Kan jag byta en produkt?

Om du önskar byta en produkt mot en annan, kontakta oss inom 30 dagar. Byte hanteras kostnadsfritt när produkten returnerats och godkänts.

Läs mer i vår: Retur- och Återbetalningspolicy.


4. Betalning och Säkerhet

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi erbjuder säkra betalningar via:

  • Visa, Mastercard, Maestro, American Express
  • Apple Pay
  • Klarna (för faktura och delbetalning)

Är mina betalningsuppgifter säkra?

Ja, vi använder SSL-kryptering och samarbetar med certifierade betalningsleverantörer. Läs mer i vår Betalningssäkerhetspolicy.


5. Recensioner och Feedback

Hur lämnar jag en recension på en produkt?

Om du har köpt en produkt kan du lämna en recension direkt på produktsidan. Vi granskar alla recensioner innan publicering för att säkerställa att de följer vår Recensions- och Omdömespolicy.


6. Kontakta Oss

Hur når jag kundtjänst?


Vi hoppas att denna FAQ besvarar dina frågor! Om du behöver ytterligare hjälp, tveka inte att kontakta oss.